20181107 Stands Pull Position
20181107 Stands Pull Position Foto: Gerard-Jan Vlekke

VILOSA trekt chique huisstijl door in uitstraling van het product

Algemeen

Na de succesvolle introductie van de naam en huisstijl vond Vilosa het tijd om deze lijn door te trekken in de uitstraling van de producten.

Vilosa heeft een breed assortiment in Kalanchoë en bedient daarmee verschillende segmenten met elk andere voorkeuren en wensen. Tijdens de Seasonal Trade Fair op 6 en 7 maart in Naaldwijk worden er daarom maar liefst twee verschillende verpakkingslijnen geïntroduceerd. 

Onderscheid maken
Het assortiment van Vilosa bestaat uit verschillende, prachtige soorten Kalanchoë met elk hun eigen eigenschappen én markt. Er is daarom gekozen om het assortiment in te delen in drie segmenten, gericht op vakhandel, retail en klok. Voor elk segment is er een passende verpakking gecreëerd, alle drie in een chique Vilosa-jasje, aangepast op de wensen van de betreffende klantengroep. De nieuwe lijnen zullen de huidige verpakkingslijnen van Vilosa medio deze zomer gaan vervangen en worden voor het eerst gepresenteerd tijdens de Seasonal Trade Fair.

Introducties op Seasonal Trade Fair
Naast verpakkingslijnen, bestaande uit verschillende soorten hoezen, zijn er potcovers ontwikkeld voor de Specialties van Vilosa. Dit bijzondere assortiment van onder andere de bekende Magic Bells en Lucky Bells zal het komende jaar verder worden uitgebreid en vormen een belangrijke productgroep voor Vilosa. Tijdens de Seasonal Trade Fair wordt er tevens een collectie met keramiek onthuld. Zo wordt Vilosa nog meer hét huis van de Kalanchoë, met voor elke klantvraag een passend product. 

Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant