Afbeelding
Foto: FRANK VAN DER BURG

ABC Westland gaat nieuw en veilig het nieuwe jaar in

Algemeen

Donderdag 10 januari introduceerde het bedrijvenpark in Westland een nieuwe branding en website.

Het terrein is uitgegroeid tot één van de grootste en meest duurzame bedrijventerreinen, met een sterke focus op samenwerking in de agri- en foodketen. De nieuwe branding moet dit meer dan anders weerspiegelen.
Deze week werd bekend dat de Nederlandse agri- en foodmarkt in 2018 opnieuw gegroeid is, met 4%. Westland heeft hier een belangrijke rol in gespeeld en dat heeft ook ABC Westland gemerkt. Een jaar waarin het bedrijvenpark ruim 30.000 m2 grond verkocht, onder meer aan Horconex, Certhon, Onings Holland en ID-Tec.
Ondanks de groei blijft de keten als geheel onder druk staan, waardoor samenwerken steeds belangrijker wordt. Iets wat op het bedrijventerrein van ABC Westland gestimuleerd en gefaciliteerd wordt. "Het is onze drive om een waardevolle plek te creëren voor vooruitstrevende ondernemers in de agri en food, vanuit kennis en verbinding." zo vertelt Herwi Rijsdijk. "Kwalitatief goede bedrijfsruimte, met een goede bereikbaarheid, op een duurzaam bedrijventerrein zijn voor ons aspecten die in deze tijd een vanzelfsprekendheid zouden moeten zijn. Wij bieden organisaties ruimte om te ondernemen, door 24 uur per dag in dienst te staan van de ondernemers en samenwerken te stimuleren." vervolgd Herwi. 

De lancering kreeg daarbij een extra feestelijk randje door de uitreiking van het KVO-certificaat aan directeur Herwi Rijsdijk. In gebieden die het Keurmerk Veilig Ondernemen hebben behaald, hebben ondernemers er alles aan gedaan om de omgeving veilig te maken en te houden. ABC Westland ontving voor de tweede keer het KVO certificaat en deze werd uitgereikt door wethouder Zwinkels met als zeer speciale gast de nieuwe burgemeester van Gemeente Westland, Bouke Arends. 
 

Afbeelding
Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant