Afbeelding
Foto: hamifleurs

Verhaal van klant centraal in nieuwe branding Hamifleurs

Algemeen

Hamifleurs ontwikkelt een nieuwe huisstijl. Focus wordt gelegd op emotie.

Your story
Edwin Beekman, algemeen directeur van Hamifleurs legt uit: "Wij leveren echt een mooi product. Iedere bloem die wij leveren, gaat dagelijks haar eigen weg en laat een mooie herinnering achter. Hamifleurs doet er alles aan om dat bijzondere moment nóg mooier te maken. Met veel persoonlijke aandacht begeleiden we onze bloemen op weg naar hun succesverhaal en dat stralen wij nu ook uit."  

Our flowers
Hierbij streeft Hamifleurs naar 100% tevreden klanten. De merkwaarden die hierbij centraal staan zijn We care, we deliver en we solve. "We care staat voor de persoonlijke aandacht die wij iedereen in de keten blijven geven. We deliver staat voor de daadkracht waarmee we onze verse snijbloemen op tijd afleveren aan onze klanten. De kwaliteit en betrouwbaarheid van onze dienstverlening zijn voor ons belangrijke pijlers. We solve gaat over onze oplossingsgerichtheid, we denken graag met onze klanten mee," aldus Edwin Beekman. 

Introductie
Tijdens het Hamifleurs Friends Event op woensdag 7 november heeft Hamifleurs haar de nieuwe huisstijl gepresenteerd aan de klanten en kwekers die aanwezig waren. Op 8 november zijn het nieuwe logo en de uitstraling 'live' gegaan. Hiermee is Hamifleurs klaar voor de toekomst!

Om het ontstaan van het nieuwe logo duidelijk te maken heeft Hamifleurs een korte film gemaakt:
https://www.youtube.com/watch?v=c1ABsp77Whc&feature=youtu.be 
 

Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant