Afbeelding
Foto: VBW

VBW introduceert de MKB-aanpak

Algemeen Column

Op 21 juni zal in Veenendaal het VBW-ondernemerscongres gehouden worden. Het centrale thema is "de bloemist in de nieuwe winkelstraat".

Samen met diverse externe deskundigen kijken we naar de ontwikkelingen in de detailhandel, het koopgedrag van de consument in het algemeen en in het bijzonder van bloemen en planten. Zo krijgen we een beeld van algemene ontwikkelingen naar de toekomst.

Maar hoe moet je daar als individuele bloemist vervolgens mee omgaan? Wat kan je met deze big data in je eigen lokale situatie? Dat zal precies het antwoord zijn van VBW voor ieder VBW-lid, de MKB-aanpak. Ieder lid van VBW krijgt in aansluiting op het congres een heldere analyse van de markt, de klant en het bedrijf. Samen met de ondernemer zullen we een beeld maken van kansen in de omgeving en in de nabije toekomst. Kansen vanuit de markt, mogelijkheden van segmentatie en gericht op rendement. Zowel bruto als netto.

Daarom nodigen we alle bloemisten, medewerkers, leerlingen en andere sectorgenoten uit om het VBW-Ondernemerscongres op 21 juni te bezoeken. Toegang is gratis, de waarde is groot. En we kunnen garanderen dat er na afloop werk aan de winkel is. Werk dat de bloemist niet alleen hoeft te doen, met de MKB-aanpak krijgt de bloemist alle steun van VBW. 

Hoe dat precies gaat werken? Kom naar het bloemistencongres voor een gezonde toekomst. Aanmelden kan via vbwbloemistencongres.nu.


VBW
Marco Maasse – Algemeen directeur
 

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant