Afbeelding
Foto: Wonders of Amsterdam

Wonders of Amsterdam lanceert eerste collectie

Algemeen

Ewoud Meeuwissen, bedenker van Wonders of Amsterdam, lanceert een nieuwe collectie orchideeën: Glorious Collection.

De rijke historie van Amsterdam vormt de inspiratie voor deze unieke collectie.

Wonders of Amsterdam is een nieuw lifestylemerk dat zich richt op hoogwaardige afzetmarkten, zoals bloemisten en conceptstores of andere locaties waar beleving een grote rol speelt zoals horeca of hotels. In nauwe samenwerking met afnemers biedt het merk meerwaarde voor zowel (online) shop als consument. Het merk onderscheidt zich in bijzondere producten, verpakking, presentatie en co-creatie met geïnteresseerde afnemers voor unieke pr-campagnes (omgeving Amsterdam).

Nude & Lilac collection
De eerste collectie van het merk bestaat uit de Glorious Nude collection en de Glorious Lilac collection. De collectie sluit aan bij de interieur- en modetrends: warme, zachtroze, lila en donkerpaarse tinten met een gouden randje.  


Lookbook
Tijdens de lancering is een online lookbook (https://www.wondersofamsterdam.nl/the-glorious-collection) gepubliceerd. Deze uitgave van ruim 20 pagina's brengt de nieuwe Glorious Collection in beeld. 


Internationale aandacht
Het onderscheidende karakter maakte indruk tijdens de recente lancering van Glorious Collection. Er is internationale belangstelling van hoogwaardige lifestylemerken en detaillisten waarmee gesproken wordt over de gezamenlijke meerwaardecreatie met dit merk. 
 

Unieke pr-campagnes
De Glorious Collection wordt binnenkort internationaal gepromoot met pr-campagnes. De eerste campagne start rondom het thema Moederdag. Bloemisten en detaillisten krijgen een prachtige bijpassende geurkaars ter waarde van €14,99 bij de eerste bestelling voor Moederdag. 

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant