Afbeelding

Standhouders uitgedaagd hun verhaal te vertellen 

Algemeen

In het kader van het thema van Plantarium 2017, "Stories", worden deelnemers aan Plantarium nu al uitgedaagd om op een inspirerende en innovatieve manier hun verhaal te tonen.

De komende maanden worden zij in de gelegenheid gesteld om hun boodschap in beeld te brengen. 
 
Storytruck  
Als extra service ondersteunt Plantarium haar deelnemers bij het bedenken en uitwerken van hun verhaal. Binnenkort gaat de storytruck Plantarium 3.0 door Nederland rijden om verhalen bij de deelnemers op te halen. Bestuurder van de storytruck is René Gelderblom, marketeer en specialist in het opstellen van een boodschap in de vorm van een mooi verhaal. "Mensen houden van verhalen en elk bedrijf heeft zijn eigen unieke verhaal te vertellen" aldus Gelderblom die staat te popelen om met de storytruck door Nederland te gaan toeren.  
 
YouTube 
De verhalen van de deelnemers worden vastgelegd op video. Medio februari start Plantarium met een eigen YouTube kanaal. De video's met de verhalen van deelnemers worden op dit kanaal geplaatst en via social media en andere communicatiekanalen onder de aandacht gebracht.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant