Afbeelding

Armand Barendse met 'beste idee' royalbrinkman.nl

Algemeen

De inzending van assistent bedrijfsleider Armand Barendse van tomatenkwekerij Agrocare & Van Steekelenburg uit De Lier is verkozen tot het beste idee voor royalbrinkman.nl.

In november konden klanten van Royal Brinkman hun idee ter verbetering van de Royal Brinkman webshop insturen en zo een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van de webshop. Op deze manier wil Royal Brinkman ervoor zorgen dat de webshop naadloos aansluit op de wensen van haar klanten. Deelnemers maakten door deel te nemen dan ook kans op een Apple Watch 2. Accountmanager John van Dijk ging bij de winnaar langs om de prijs te overhandigen. 

Armand Barendse: "Ik bestel meerdere keren per week de benodigdheden voor het bedrijf via royalbrinkman.nl. Het is soms handig om meer inzicht te hebben in de geplaatste orders, zodat ik weet welke bestelling op welk moment geleverd wordt. Zo kwam mijn idee voor een inkoopdashboard tot stand. Dat lijkt me een mooie aanvulling op de bestaande functies, zodat ik mijn inkopen nóg makkelijker kan organiseren."

In 2011 werd klanten middels deze actie ook om ideeën ter verbetering van de webshop gevraagd. E-commerce manager Rob Helderman zegt hierover: "Deze actie heeft ons destijds veel waardevolle input opgeleverd. Daarnaast zorgde het ervoor dat we bij telers het bewustzijn creëerde dat we openstaan voor hun ideeën en suggesties: zij kunnen altijd bij ons terecht en als partner denken we graag mee over de mogelijkheden om het online inkoopproces voor hen nog makkelijker te maken. De favorieten, de statistieken en de onderdelenzoeker zijn bijvoorbeeld functies die we hebben ontwikkeld naar aanleiding van input van onze klanten. Het is mooi om te zien dat telers zo betrokken zijn. Hierdoor kunnen we elkaar steeds verder op weg helpen!"

Afbeelding: Winnaar Armand Barendse (links) en accountmanager John van Dijk.
 

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant