Afbeelding

Special Orchids lanceert nieuwe huisstijl en verpakking

Algemeen

Het nieuwe seizoen is voor Special Orchids bijzonder goed gestart. Behalve dat het assortiment er weer piekfijn uitziet, lanceerde de grootbloemige snij-Cymbidium kweker afgelopen week een nieuwe huisstijl en verpakkingslijn.

Alleen de beste kwaliteit is goed genoeg, dus pakken de ondernemers uit met een ijzersterke gouden verpakking.  

De snij-Cymbidium van Special Orchids wordt aangeboden op lengte, kleur en in een mixverpakking. En niet in zomaar een verpakking. Naast het feit dat de kleur goud van de deksel bijzonder opvallend is, heeft het nieuwe fust nog een aantal sterke eigenschappen. Deze verpakking is export-klaar. Dat betekent dat klanten de bloemen niet hoeven om te pakken voor luchttransport. De bodem van golfkarton en de deksel van massiefkarton bieden de bloemen extra bescherming.

Duurzaam verpakt

Met deze nieuwe verpakking is niet alleen de kans op productschade vele malen kleiner, het scheelt klanten ook arbeid en afval. Dat maakt de goudkleurige verpakking niet enkel economisch gezien een slimme keuze, maar ook een milieubewuste. En dat aspect speelt een steeds grotere rol binnen de organisatie van Special Orchids. Op de kwekerij hebben ze deze zomer namelijk ook niet stil gezeten. Het bedrijf voldoet nu aan alle eisen op het gebied van traceerbaarheid, veiligheid en hygiëne. Heel binnenkort hoopt Special Orchids hiervoor zelfs het MPS-GAP certificaat te ontvangen.

Vertrouwde kwaliteit

Uiteraard is de nieuwe huisstijl niet alleen doorgevoerd op de doos. Ook de hoes en de website hebben een metamorfose ondergaan. Neem snel een kijkje op www.specialorchids.com. Verder verandert er niks en kunnen klanten blijven vertrouwen op de kwaliteit en service van Special Orchids. Die blijft goud.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant