Afbeelding

Forever&Ever verbreedt assortiment

Algemeen

Vanaf 2017 zal het assortiment onder de merknaam Forever&Ever® verder verbreed worden.

Dit in navolging van de al jaren bestaande situatie in Amerika waar Forever&Ever® van oorsprong vandaan komt.

In Amerika is naast de inmiddels bekende Hydrangea Macrophylla bloeiend op een- en tweejarig hout een volledig aansluitend assortiment te koop onder het merk Forever&Ever®. Met verschillende topkwekers in Nederland is de handen ineen geslagen om ook voor de Europese markt deze verbreding in gang te zetten. Het streng geselecteerde nieuwe assortiment wordt uitsluitend geproduceerd door vooraanstaande topkwekers.

Selectie
Het assortiment is geselecteerd op de volgende basiskenmerken van het merk;
- Comfort voor de consument, genieten met weinig onderhoud.
- Winterhard.
- Duurzaam gekweekt en gebruik maken van de beste soorten.
- Snoeien mag, hoeft niet.

Forever&Ever zal in 2017 het uitgebreide assortiment presenteren aan de consument. Dit vanuit de traditionele wijze van communicatie op de winkelvloer maar ook direct naar de consument via hernieuwde offline en online communicatie.
Daarnaast zal een community gepresenteerd worden waarbij consumenten zich kunnen aansluiten. Hierdoor worden consumenten op het juiste moment geïnformeerd met tips voor verzorging van de geselecteerde Forever&Ever® producten.

Plantarium
Op Plantarium zullen de eerste uitwerkingen van de nieuwe communicatie, waaronder een Forever&Ever® App, beschikbaar zijn en gepresenteerd worden. Juist het delen van informatie van de consumenten en het aanbieden van gemak en ondersteuning zal bijdragen aan het genot van de consument met zijn of haar product. Dit vanuit het thema "iedereen kan genieten van mooie planten, of je nu wel of niet groene vingers hebt, Forever&Ever® helpt u daarbij''. De persoonlijke en toegankelijke communicatie met de consument wordt hiermee verder vorm gegeven.

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant