Afbeelding

Arend Roses introduceert twee noviteiten

Algemeen

Arend Roses lanceerde vorige week twee noviteiten Dolce Avalanche+ en Freaky Avalanche+ van veredelaar Dümmen Orange.

Dit gebeurt met de introductiefilm 'All in the Family', waarin deze kwaliteitsrozen worden getypeerd voor de handel en hun klanten. Dit jaar introduceert Arend Roses in totaal zes rozen, waaronder ook de populaire Black Baccara. De introductie van de eerste twee rozen, Savita+ en Avantique+, vond plaats in juni. In het najaar volgt de laatste. 

'Family' en toch verschillend
De twee rozen hebben een totaal verschillende uitstraling. Freaky Avalanche+ valt op door de unieke tekening, kleurt van dieproze naar helderwit vanuit het hart en heeft een trendy, modieuze uitstraling. Dolce Avalanche+ daarentegen heeft een warm, ingetogen kleurkarakter. De bloem is wit met een roze hart en kleurt steeds dieper roze naarmate de knop verder open gaat. 
All-in the Family wordt getoond op de website en social media van Arend Roses. Daarnaast zullen de film en de nieuwe rozen onder de aandacht worden gebracht via o.a. vakmedia, Flower Factor, inspiratiefolders en op de finale boot van het Varend Corso (5 tot 7 augustus). Deze rozenboot vaart onder de naam Varieties of Excellence.

Black Baccara is terug
Trots is Arend Roses ook op de herintroductie van de koningin der rozen Black Baccara in zijn assortiment. Door de donkerrode fluweelzachte bloembladeren lijkt deze roos bijna zwart en is hiermee de donkerste roos ter wereld. Black Baccara blijft exclusief voor  Arend Roses en is van lengte 40cm tot 80cm leverbaar.

De introductie van de nieuwe rozen is onderdeel van een koerswijziging, die Arend Roses heeft ingezet onder het motto Varieties of Excellence. Het bedrijf speelt daarmee in op de veranderde markt. Algemeen directeur Remco van Arend: "Bij Arend Roses staat een breed assortiment van exclusieve rozen centraal met de garantie van leverbetrouwbaarheid en à la carte-service. Met onze jarenlange ervaring en bovenal topproducten in de kassen zien we zo een rooskleurige toekomst voor ons. Het doel blijft uitblinken met een breed en exclusief assortiment." De communicatie campagne rondom de introductie van de rozen wordt uitgevoerd door Fresh Retail.

De video is te bekijken op www.arendroses.nl
 

Uit de krant

Meest gelezen

Uit de krant